Conditii de garantie

Conditii de garantie

CONDITII DE GARANTIE

Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile L449/2003 si OG21/1992 cu completarile si modificarile ulterioare, republicate, precum si cu modificarile introduse de OUG174/2008.
Aceste drepturi nu sunt afectate prin garantia oferita.

Repararea sau inlocuirea produsului va fi facuta in cadrul unei perioade de timp rezonabile, stabilite de comun acord intre vanzator si consumator. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunostinta vanzatorului defectiunea aparuta asupra produsului.
Produsul beneficiaza de o garantie de 3 luni in cazul acumulatorilor si 6 luni in cazul incarcatoarelor, de la momentul livrarii acestuia catre consumator. Nu beneficiaza de garantie articolele consumabile din componenta produsului (atomizoare, cartuse reincarcabile etc.).
In cadrul termenului de garantie, producatorul/importatorul: repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, in aceasta ordine, dupa caz, in conformitate cu prevederile legale, fara nici un cost din partea consumatorului. Produsele de folosinta indelungata care inlocuiesc produsele defecte in cadrul termenului de garantie beneficiaza de aceleasi conditii de garantie ca si produsul initial


RETURUL DE PRODUSE:
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi expediate la magazinul online www.sailebao.ro daca acestea au certificat de garantie emis de magazinul nostru.
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Acoperirea cheltuielilor aferente transportului produsului spre solutionarea garantiei revine in responsabilitatea clientului. Produsul trebuie trimis printr-un curier rapid sau posta, clientul suportand plata in ambele sensuri (tur-retur).

  • PIERDEREA GARANTIEI

Produsul achizitionat pierde garantia in momentul constatarii oricareia dintre situatiile de mai jos:
Neprezentarea in momentul solicitarii unei masuri reparatorii, a documentelor ce dovedesc garantia produsului, respectiv certificatul de garantie completat si factura/chitanta sau bon fiscal (in original) cu care a fost achizitionat produsul;
Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de transport, manipulare, instalare/montare, utilizare si intretinere, prevazute in intructiunile de utilizare ce insotesc produsul la livrare si despre care cumparatorul a luat cunostinta;
Nerespectarea parametrilor de alimentare specificati in intructiunile de utilizare (tensiune electrica, temperatura mediului ambiant, umiditate, etc.);
La constatarea de catre tehnicianul de service autorizat, ca defectul reclamat este in exclusivitate produs din vina cumparatorului;
In situatia in care asupra produsului aflat in garantie se actioneaza in vederea repararii, de catre persoane neautorizate, din afara retelei de service S.C. ROM SAVON S.R.L.
In cazul utilizarii produsului in alt regim de folosire decat cel care a fost proiectat si realizat;
In cazul modificarii produsului de catre persoane necalificate/ neautorizate de catre S.C. ROM SAVON S.R.L.